• VigoÉ
    • Vigo
      • Local
      • Sucesos
      • Marítima
      • Economía
      • Más Vigo
    • Cultura
      • Música
      • Arte
      • Libros
      • Exposiciones
      • Pintura
      • Cine
      • Arquitectura
      • Espectáculos
    • Comarcas
      • Baixo Miño
      • Condado
      • Louriña
      • Morrazo
      • Paradanta
      • Redondela
      • Val Miñor
    • Deportes
    • Tendencias
    • Actualidad
    • Salud
    • Solidaridad
    • Medio Ambiente
    • Viajes
    • Motor
    • Opinión
    domingo, 21 de diciembre de 2025
    No Result
    View All Result
    • Vigo
      • Local
      • Sucesos
      • Marítima
      • Economía
      • Más Vigo
    • Cultura
      • Música
      • Arte
      • Libros
      • Exposiciones
      • Pintura
      • Cine
      • Arquitectura
      • Espectáculos
    • Comarcas
      • Baixo Miño
      • Condado
      • Louriña
      • Morrazo
      • Paradanta
      • Redondela
      • Val Miñor
    • Deportes
    • Tendencias
    • Actualidad
    • Salud
    • Solidaridad
    • Medio Ambiente
    • Viajes
    • Motor
    • Opinión
    No Result
    View All Result
    VigoÉ
    No Result
    View All Result
    turismo

    A Deputación invitará en Fitur a desfrutar do «teu momento» na provincia

    Carmela Silva: “Unha campaña fresca e optimista que apela ás emocións para que saiban que somos un destino sostible, seguro, hospitalario e multiexperiencial”
    Redacción por Redacción
    13 de May, 2021
    en Galicia
    0
    A Deputación invitará en Fitur a desfrutar do «teu momento» na provincia

    Agora si. Despois da traxedia da pandemia e dos enormes danos que no último ano e medio causou ao sector do turismo, agora chegou o momento para invitar directamente a viaxar de novo á provincia de Pontevedra. “É o teu momento”. Con esta apelación directa a volver a desfrutar no destino Rías Baixas, a Deputación de Pontevedra presentará o próximo xoves, ás 12.00h na Feira Internacional de Turismo “Fitur”, “unha proposta ilusionante, innovadora, tecnolóxica e baseada nas emocións e nas experiencias que, unha vez máis, sorprenderá ao recinto de Ifema”, en palabras da presidenta Carmela Silva.

    O Salón de Plenos albergou o acto de presentación da campaña e tamén das liñas de acción do II Plan Estratéxico de Turismo, folla de ruta da Deputación para os vindeiros tres anos. O evento, moi visual, musical e festivo coa actuación de Nadja Sami e a proxección de imaxes e audiovisuais de Rías Baixas, contou coa asistencia do sector e de alcaldes e alcaldesas de concellos como Baiona, Lalín, Cangas, O Grove, O Rosal, A Cañiza, Forcarei, Mondariz, Mondariz-Balneario, Ponte Caldelas, Salvaterra, Barro, Moraña, Vilaboa, A Guarda, Fornelos ou A Illa, amais de concelleiras/os do resto dos concellos da provincia.

    “É o teu momento” chega a Fitur

    “En Fitur facemos, agora si, unha chamada directa a viaxar á provincia, a que elixan o noso destino como lugar no que vivir experiencias únicas e tamén seguras”, asegurou a presidenta Carmela Silva. A proposta provincial, que poderá seguirse por streaming en www.depo.gal e a través da canle da institución provincial en Twitter, “será unha presentación chea de frescura e de optimismo, unha chamada á acción para que as persoas turistas se preparen para visitar a nosa provincia porque É O TEU MOMENTO”.  Contará “co valor engadido de mulleres talentosas e referentes da creatividade cultural en Galicia que poñen voz e alma ao noso relato do turismo”. Silva referiuse con elo á artista Woiza, a voz da mensaxe, á poeta feminista Lúa Mosquetera, coguionista “dun relato que non deixará a ninguén indiferente”, e á reporteira viguesa Noa García, que se encargará de conducir o acto. Amais, a presentación do destino “dará voz ao sector e porá cara, voz e espazos a toda a cadea de valor do sector turístico” contando coa colaboración de Miguel de la Cierva, do Náutico do Grove.

    “É o teu momento” continúa a liña emocional de “Fame de experiencias” e “Sigue o teu instinto”, amosando que a provincia é un destino sostible, hospitalario, seguro e multiexperiencial. “Trátase dunha invitación a visitar a provincia para que as persoas turistas creen novos recordos para o futuro”, indicou Carmela Silva. A presidenta tamén explicou que a campaña vai dirixida tanto ás que xa coñecen a provincia como a aquelas que nunca viñeron, con accións de reforzo, promoción en redes sociais, reportaxes en revistas especializadas, prestando atención a Madrid, Barcelona, Asturias e País Vasco. Amais, continúa a estela de #momentosríasbaixas, que arrancou a comezos do 2021 e tivo xa un impacto de máis dun millón de persoas e, a través dos sorteos de experiencias, chegou a máis de 800.000 persoas de Madrid, Barcelona, Asturias, Bilbao, Sevilla, Córdoba e Málaga, entre outros lugares da xeografía estatal.

    Xunto á presentación do destino, a Deputación de Pontevedra tamén recollerá as 11 Q da rede Info Rías Baixas que recalarán nas tres oficinas de turismo da institución (Palacete das Mendoza, Aeroporto de Vigo e Armenteira en Meis) e nas dos concellos da Illa, A Estrada, Cangas (A Bola), Nigrán, Sanxenxo, Baiona, Caldas e Poio (Casal de Ferreirós). Amais, participará na XI edición dos premios SICTED, onde a Deputación revalidará o seu liderado como primeiro destino SICTED de España en número de establecementos distinguidos; acompañará aos concellos nas súas presentacións de destino e estará nas accións de promoción de proxectos como “Camiños do Sur”, no stand de Badaxoz, no que a institución provincial participa. Tamén  estará no foro “News Trends On Tourism Communication”, de reflexión sobre o audiovisual turístico, no que se proxectará o vídeo “Sigue o teu insinto”, que ten xa un galardón internacional e vén de conseguir outros dous premios, como caso de éxito.

    Posta de largo do Plan Estratéxico de Turismo

    No evento, a presidenta provincial tamén detallou as liñas de acción do II Plan Estratéxico Provincial de Turismo, con 280 páxinas, 46 plans de actuación e 269 accións operativas, vai permitir “seguir modernizando, dixitalizando e innovando” o sector turístico. O principal obxectivo do plan, que mobilizará ata 16 millóns de euros amais dos fondos europeos que quere impulsar, “é converter a Pontevedra Provincia no primeiro territorio certificado como destino turístico intelixente”.

    “Non vai ser posible que sexamos capaces de reconstruír unha situación tan terrible como a que temos vivido se non traballamos xuntas e xuntos”, asegurou a presidenta provincial, que enxalzou o compromiso, implicación e participación: “Que esteades aquí reafirma que o sector turístico reflotará e que seguramente no 22 e 23 vai ter esa subida exponencial que xa estabamos vivindo antes da covid19”.

    “Se algo puxo de manifesto esta pandemia –asegurou- é a necesaria transformación dixital e a resiliencia dos destinos sostibles e verdes. Sabemos que dispoñemos dun tesouro valioso e témolo que xestionar con intelixencia e responsabilidade compartida”.  Deste xeito, o Plan aborda cuestións como a xestión da incerteza mediante a innovación, a inclusión e a igualdade de oportunidades. Todo elo arredor de catro grandes eixos entre os que se atopan a promoción e a comunicación; a oferta turística diferenciada; a competitividade e a reactivación; e a intelixencia no destino.

    Carmela Silva detallou que no eixo da promoción e comunicación vanse lanzar accións de reforzo e marketing do destino, así como un programa específico sobre accesibilidade turística, unha campaña de sendeirismo adaptado e un programa de sensibilización ao sector sobre a sustentabilidade. En canto á oferta turística diferenciada explicou que se desenvolverán  accións de valorización e activación da oferta en ata 19 produtos de referencia na provincia, amais de accións nos recursos turísticos como son os Castelos de Soutomaior e Sobroso. A presidenta detallou accións relacionados cos Camiños de Santiago, a ruta dos fenicios, os xacementos galaico-romanos, as rutas da camelia, o patrimonio industrial e a posta en marcha de programas de potenciación de produto ligado ao patrimonio material e inmaterial. Tamén a aposta polo turismo de natureza e científico, actividades nocturnas e un programa starlight, turismo de litoral e actividades acuáticas, turismo de interior, turismo saudable e de bestar, turismo deportivo, enogastronomía e a creación dun produto turístico sustentable arredor de grandes eventos.

    No que respecta á competitividade e reactivación vanse promover accións co sector privado centradas no SICTED e a Q de calidade, axudas e subvencións de actividades turísticas, programas de reactivación, plans de sustentabilidade e accións de mobilidade amable. Tamén se vai apostar pola dixitalización das oficinas de turismo, dimensionar o programa SmartPeme e as accións Turistic ás novas necesidades no eido da dixitalización,  lanzar accións comerciais e workshops para canalizar o intercambio comercial e traballar para captar fondos Next Generation a través de iniciativas nas que xa está a traballar a institución provincial como o Tourist Inside II, para abordar a dixitalización e a mellora dos equipamentos turísticos e sociais dos concellos.

    Finalmente, en canto ao eixo do destino intelixente, no que se enmarcan as actuacións destinadas a mellorar a dixitalización, sustentabilidade e a inclusión, contempla actuacións como a formación e capacitación de persoal de turismo, un plan de eficiencia enerxética e eficiencia hídrica de edificios turísticos, outro de residuos en edificios turísticos e concienciación medioambiental, un programa de Vixilancia Competitiva e Intelixencia Turística e outro de mellora da calidade do emprego. Neste eixo tamén se inclúen cuestións relacionadas coa mellora da mobilidade turística na provincia, a execución do Plan Móvese III de redución de velocidade ou o desenvolvemento de ferramentas virtuais que nos permitan coñecer en tempo real o estado do tráfico ou zonas de aparcamento disuasorio nos principais destinos da provincia. Amais, afondarase no aliñamento continuo coa Axenda 2030 e  cos ODS, no compromiso de sustentabilidade, no consumo e compra de produto local ou no lanzamento de liñas de colaboración co sector para traballar nesta dirección.

    Na presentación do Plan tamén participaron representantes do sector turístico que puxeron voz aos temas clave que nel se abordan como son a dixitalización, a sustentabilidade, as experiencias ligadas á cultura e a importancia da cadea de valor que compón a enogastronomía. Deste xeito, Adolfo Neira, da empresa EOSA encargada da elaboración do Plan, fixo fincapé na importancia da tecnoloxía “fundamental neste escenario de incertidume” e “núcleo guardián do plan”. Pola súa banda Ana Vázquez, xerente de Alecrín, e Goretti Álvarez, do restaurante Silabario, afondaron na sustentabilidade subliñando, a primeira, a importancia de “coidar a natureza, o patrimonio material e inmaterial para que ao longo prazo poidamos ter un sector turístico consolidado” e, no caso da segunda, a importancia do produto local e o coidado da terra “para garantir un destino turístico de calidade, verde e de excelencia”. Finalmente Jordi Lauren, en representación de Rías Baixas Fest, e Anxo Sánchez, codirector do festival Play Doc dos FilmFest reivindicaron a importancia da cultura como foco de atracción turística. Lauren enxalzou o papel “dos festivais como compañeiros de viaxe idóneos para comezar a reactivación turística, social e económica que temos por diante” e Sánchez apelou á importancia dos eventos culturais “para innovar e tecer redes para fomentar o desenvolvemento local e atraer turismo”.

    43

    Tags: Carmela SilvaDeputación de PontevedraFitur

    RelacionadosArtículos

    Caballero «puso alfombra roja a la corrupción sanchista», según el PP
    Local

    Caballero «puso alfombra roja a la corrupción sanchista», según el PP

    18 de Dic, 2025
    Luis López e Luisa Sánchez presentan os deportistas, os clubs, as infraestruturas e os eventos como “os catro piares da provincia do deporte”
    Deportes

    Luis López e Luisa Sánchez presentan os deportistas, os clubs, as infraestruturas e os eventos como “os catro piares da provincia do deporte”

    29 de Nov, 2025
    A Deputación alíase coa IA para blindar a calidade do turismo en Rías Baixas
    Actualidad

    A Deputación alíase coa IA para blindar a calidade do turismo en Rías Baixas

    12 de Nov, 2025
    La Diputación aprueba los presupuestos más altos de su historia, 238,6 millones de euros
    Actualidad

    La Diputación aprueba los presupuestos más altos de su historia, 238,6 millones de euros

    07 de Nov, 2025
    Mejoras para una carretera que cruza Vigo desde O Calvario hasta A Garrida
    Local

    Mejoras para una carretera que cruza Vigo desde O Calvario hasta A Garrida

    02 de Nov, 2025
    Local

    Caballero exige «ya» más millones a Xunta y Diputación para el estadio de Balaídos

    30 de Oct, 2025

    ROMPEPAGINAS A – 8

    ROMPEPAGINAS A – 9

    ROMPEPAGINAS A – 11

    ROMPEPAGINAS A – 10

    ROMPEPAGINAS A – 5

    ROMPEPAGINAS A – 14

    ROMPEPAGINAS A – 2

    Más Vistos

    Una empresa del área de Vigo se encargará de la delicada obra de ingeniería que transformará el faro de Cíes

    Una empresa del área de Vigo se encargará de la delicada obra de ingeniería que transformará el faro de Cíes

    por Redacción
    16 de Dic, 2025
    0

    Vitrasa municipal

    Vigo dice adiós a las bonificaciones del bus urbano por no tener Zonas de Bajas Emisiones

    por Redacción
    16 de Dic, 2025
    0

    Vigo satisface una vieja necesidad: un nuevo supermercado abrirá en una de sus calles más señoriales

    Vigo satisface una vieja necesidad: un nuevo supermercado abrirá en una de sus calles más señoriales

    por Redacción
    19 de Dic, 2025
    0

    Vigo gastará 5 millones en transformar el barrio del Rocío: así será el nuevo ‘Jardín del Edén’ de Coia

    Vigo gastará 5 millones en transformar el barrio del Rocío: así será el nuevo ‘Jardín del Edén’ de Coia

    por María Alonso
    18 de Dic, 2025
    0

    ROMPEPAGINAS A – 13

    ROMPEPAGINAS A

    ROMPEPAGINAS A – 3

    ROMPEPAGINAS A – 6

    ROMPEPAGINAS A – 12

    ROMPEPAGINAS A – 7

    MÁS VIGO

    Rompiendo barreras
    Más Vigo

    Rompiendo barreras

    La fotografía muestra las obras de construcción de un nuevo ascensor urbano, concretamente, en la Rúa Juan Ramón Jiménez, de...

    por Julio Alonso
    20 de Dic, 2025

    ROMPEPAGINAS A – 5

    ROMPEPAGINAS A – 4

    HISTORIA DE VIGO

    Un álbum de vistas de Vigo de hace un siglo
    Más Vigo

    Un álbum de vistas de Vigo de hace un siglo

    En 1890, dos fotógrafos suizos abrían en Madrid una imprenta de artes gráficas especializada en fototipia. Desde entonces, Oscar Hauser...

    por Eduardo Rolland
    08 de Jun, 2024

    VIGO EN OTRA ÉPOCA

    Citroën. La fábrica de Pamplona que acabó en Vigo
    Más Vigo

    Citroën. La fábrica de Pamplona que acabó en Vigo

    Debemos recordar que la empresa automovilística con el doble chevron en su logo, fue fundada por el ingeniero André Citroën...

    por Fernando Torres Carbajo
    07 de Feb, 2015

    LIBROS

    12 novelas y cómics de aventuras para regalar estas fiestas
    Libros

    12 novelas y cómics de aventuras para regalar estas fiestas

    Llega la época navideña y con ella las dudas de qué regalar a tus seres queridos. ¿Quieres ideas de sobra?...

    por Gabriel Romero de Ávila
    20 de Dic, 2025

    OPINIÓN

    El hundimiento
    Opinión

    El hundimiento

    Estos días me vino a la memoria una gran película de 2004, "El hundimiento". Se trata de una grandísima película...

    por Fernando Torres Carbajo
    16 de Dic, 2025
    • Quienes Somos
    • Aviso Legal
    • Contacto

    © 2019 VigoÉ - Noticias de última hora sobre Vigo y su área metropolitana .

    No Result
    View All Result
    • Vigo
      • Local
      • Sucesos
      • Marítima
      • Economía
      • Más Vigo
    • Cultura
      • Música
      • Arte
      • Libros
      • Exposiciones
      • Pintura
      • Cine
      • Arquitectura
      • Espectáculos
    • Comarcas
      • Baixo Miño
      • Condado
      • Louriña
      • Morrazo
      • Paradanta
      • Redondela
      • Val Miñor
    • Deportes
    • Tendencias
    • Actualidad
    • Salud
    • Solidaridad
    • Medio Ambiente
    • Viajes
    • Motor
    • Opinión

    © 2019 VigoÉ - Noticias de última hora sobre Vigo y su área metropolitana .

    Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios. Si continúa navegando, consideramos que acepta su uso. AceptarRechazar Saber Más
    Privacy & Cookies Policy

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Siempre activado
    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
    Non-necessary
    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
    GUARDAR Y ACEPTAR