19012018Vie
Última edición: Vie, 19 Ene 2018 8pm

 

Os traballadores de Veolia ratifican o novo convenio tras acadar a súas demandas

Tras varias xornadas de folga, o persoal do servizo de mantemento do hospital Álvaro Cunqueiro logrou a equiparación co do Sergas

Publicado en Economía

Os traballadores de Veolia, concesionaria do servizo de mantemento do hospital Álvaro Cunqueiro de Vigo, vén de ratificar en asemblea por ampla maioría o convenio colectivo de centro de traballo que iguala as condicións laborais co persoal do Sergas.

Comida saudable de Vigo para o mundo

A firma Freshcut participa nun programa que afonda na innovación e internacionalización das empresas

Publicado en Economía

A directora da Axencia Galega de Innovación (Gain), Patricia Argerey, xunto co delegado territorial da Xunta de Galicia en Vigo, Ignacio López-Chaves, visitou este luns a empresa viguesa Freshcut, dedicada á elaboración e comercialización de produtos de IV e V gama saudables e fáciles de consumir a partir de froitas, verduras, hortalizas e legumes.

laboral

La CEP buscará trabajo a 85 desempleados del área de Vigo

La Confederación coordina un plan de empleo con un compromiso mínimo de inserción del 45% de los participantes

Publicado en Economía

La Confederación de Empresarios de Pontevedra (CEP) ha puesto en marcha el Programa de Apoio a Inserción Laboral (PAIL), un plan integral de empleo, financiado por la Consellería de Economía, Emprego e Industria, a cuya finalización se ha comprometido a insertar laboralmente a al menos el 45% de los participantes.

Un millón de euros para fomentar o emprego nas entidades sen ánimo de lucro

O Concello de Vigo aprobou este xoves as axudas a asociacións veciñais, sociais, asistenciais, empresariais, sindicatos, comunidades de montes e entidades deportivas

Publicado en Economía

A Xunta de Goberno do Concello de Vigo aprobou este xoves as bases reguladoras para a convocatoria de subvencións para o fomento de emprego de entidades sen ánimo de lucro. A partida orzamentaria ascende a un millón de euros e poden acollerse a actuacións xa celebradas ou pendentes de levar a cabo entre o 1 de xaneiro e o 30 de setembro de 2018.

El PP urge a Caballero a devolver la plusvalía a 20.000 vigueses

El concejal Miguel Fidalgo asegura que el alcalde ya “no tiene excusas” para reintegrar el dinero cobrado indebidamente

Publicado en Economía

El concejal del Partido Popular de Vigo Miguel Fidalgo ha urgido este jueves al alcalde de la ciudad, Abel Caballero, a devolver la plusvalía a los cerca de 20.000 vigueses a los que, según afirma, se les ha cobrado indebidamente durante los últimos años. En este sentido, el edil ha indicado que, una vez alcanzado un acuerdo entre los municipios de España y el Gobierno central para la reforma de este impuesto, “Caballero no tiene excusas para no devolverle a los vigueses su dinero”. 

Escotet responde al gobierno venezolano que Banesco “no está en venta”

El fundador de la compañía ha salido al paso del anuncio de nacionalización de la entidad propietaria de Abanca

Publicado en Economía

Juan Carlos Escotet ha salido al paso del anuncio del gobierno venezolano de comprar el banco Banesco, propietario de Abanca. Y lo ha querido hacer de manera contundente. El fundador de la entidad financiera ha utilizado las redes sociales para advertir que la empresa que creó “no está en venta”. Sin explayarse en exceso, Escotet ha afirmado en su cuenta de Twitter que la compañía es como un “hijo” para él y que por ese motivo no podría traspasarla a manos ajenas.

Tal día como hoy

1853

Ene


Preguntas sueltas a un candidato

"Circula por Vigo una hora en 4.º firmada por ...

Leer más »


sucesos

sucesos

peinador

  • Ryanair busca tripulantes de cabina en Vigo
    Ryanair busca tripulantes de cabina en Vigo La compañía de bajo coste Ryanair, que opera en Peinador con enlaces a Barcelona, Bérgamo, Bolonia, Dublín y Edimburgo, está inmersa en un nuevo proceso de selección de tripulantes de cabina de pasajeros (TCP) para incorporar a su plantilla y…
    Leer más...

vigo

  • Últimas noticias

  • Más leído