26032017Dom
Última edición: Dom, 26 Mar 2017 8pm

solidaridad

Empregados e clientes de Abanca dan 2.500 quilos de comida ao Banco de Alimentos

A iniciativa solidaria “Ti, o elo máis importante” desenvolveuse durante a segunda semana de marzo en once oficinas de Vigo e a súa área de influenza

Publicado en Solidaridad

Abanca entregou este luns á Fundación Provincial Banco de Alimentos de Vigo un total de 2.500 quilos de alimentos non perecedoiros e de produtos de hixiene recollidos durante a iniciativa solidaria “Ti, o elo máis importante”.

transporte

Vitrasa subscribe o protocolo contra a violencia de xénero

A empresa recibe formalmente a Acreditación que a recoñece como empresa socialmente responsable

Publicado en Solidaridad

Vitrasa, concesionaria do transporte urbano de Vigo, recibiu a Acreditación que a recoñece como empresa socialmente responsable, tras presentar a súa adhesión ao “Protocolo para a detección e tratamento na empresa de situacións de violencia de xénero producidas dentro e fóra dos lugares de traballo”.

Camiño a Camiño, tamén para persoas con mobilidade reducida

O Concello dispón de tres cadeiras de rodas que contarán con dous portadores cada una delas, ademais dun guía que lles explicará os temas relacionados co patrimonio natural e artístico

Publicado en Solidaridad

O Concello vén de poñer en marcha "unha nova dimensión do Camiño a Camiño" que pasa por converter o monte en accesible para persoas con mobilidade reducida. O Concello dispón de tres cadeiras de rodas que contarán con dous portadores cada una delas, ademais dun guía que lles explicará os temas relacionados co patrimonio natural e artístico.

colaboración

Barrié y Cáritas colaboran para reducir el abandono y el fracaso escolar en Galicia

La Fundación Barrié afianza su colaboración estratégica con las Cáritas Diocesanas de Galicia con una inversión total acumulada de 2.250.000 euros desde 2009, destinada a dos programas enfocados a familias en situación de vulnerabilidad

Publicado en Solidaridad

La Fundación Barrié y Cáritas Española han renovado, por tercer año consecutivo, su colaboración en el marco del Programa de atención a menores y educación familiar.

solidaridad

El Banco de Alimentos recogerá comida en la muestra ‘Soldados de Terracota’

Los niños de entre 3 y 12 años podrán ver gratis ‘Soldados de Terracota’ a cambio de entregar comida no perecedera en la taquilla, espacio donde estarán voluntarios del Banco de Alimentos para facilitar las donaciones

Publicado en Solidaridad

Voluntarios de la Fundación Provincial Banco de Alimentos de Vigo estarán presentes este sábado, día 11, en la exposición ‘Soldados de Terracota’ para recoger la comida no perecedera que niños de entre 3 y 12 años entreguen a cambio de una entrada gratuita.

vigo

Educación e asociación Teavi colaboran na atención ao alumnado con autismo

A Consellería e a entidade levarán a cabo iniciativas conxuntas para atender ás necesidades específicas dos rapaces con este trastorno

Publicado en Solidaridad

A Consellería de Cultura e Educación e maila Asociación de Trastornos do Espectro Autista de Vigo (Teavi), van colaborar co fin de mellorar a atención educativa ao alumnado con Trastorno do Espectro Autista (TEA). O conselleiro Román Rodríguez, e maila presidenta de Teavi, Encarna Fernández Freire, asinaron esta semana o convenio de cooperación en materia educativa ao abeiro do cal se van poñer en marcha accións conxuntas dirixida a este colectivo.

  • Aspas también regala goles para La Roja
    Aspas también regala goles para La Roja Lopetegui se hizo de rogar, pero al final premió a Iago Aspas con su merecido debut en partido oficial con la Selección española. El moañés disputó ocho minutos en El Molinón y se convierte en el jugador número 21 del…
    Leer más...

alerta desactivada

una imagen de vigo

  • Salvemos la Panificadora
    Salvemos la Panificadora Han tenido que pasar varias décadas para que la Panificadora ganara la atención que merece como símbolo de la arquitectura industrial de la ciudad de Vigo.
    Leer más...

tráfico

  • Últimas noticias

  • Más leído