17012017Mar
Última edición: Mar, 17 Ene 2017 12am

Activada en Vigo a Unidade de frío para atender ás persoas que rexeitan durmir no albergue

En previsión da baixada de temperaturas, tratarase de convencer a estas persoas para que pasen estas noites no albergue municipal

Publicado en Solidaridad

O rexedor Abel Caballero avanzou este luns a posta en marcha do dispositivo do frío para atender ás persoas que non queren durmir no albergue. En previsión da baixada de temperaturas, tratarase de convencer a estas persoas para que pasen estas noites no albergue municipal ou en calquera cos que ten acordos o Concello. En todo caso, repartirase café quente e mantas, acción na que tamén se contará coa colaboración da Policía Local.

El fútbol sala vence en A Lama

El Lume Corbatas y un combinado de reclusos do CP A Lama brindan un gran espectáculo de fútbol sala

Publicado en Solidaridad

Gran jornada la de este sábado con la visita del 2º clasificado de Liga Gallega al Centro Penitenciario de A Lama. Allí se disputó un intenso partido de fútbol sala entre el equipo vigués y un combinado de jugadores del CP A Lama.

A área e a cidade de Vigo lideran as doazóns de sangue en Galicia con 18.000 ao ano

Dende a Axencia Galega de Sangue, Órganos e Tecidos sinalan que na nosa Comunidade se precisan entre 400 e 500 doazóns cada día

Publicado en Solidaridad

A área de influencia de Vigo é a comarca de toda Galicia co maior número de doazóns de sangue chegando o dato de 2015 –última cifra rexistrada- a un total de 18.393 doazóns.

solidaridad

Las parroquias de la diócesis de Vigo recaudan 35.000 euros para los refugiados

La Fundación Ayuda a la Iglesia Necesitada remite una carta de agradecemiento a la Diócesis de Tui-Vigo

Publicado en Solidaridad

La Fundación Ayuda a la Iglesia Necesitada (AIN) ha remitido una carta de agradecimiento dirigida a los hermanos de la Diócesis de Tui-Vigo por el "generoso donativo" enviado para los refugiados.

solidaridade

Quince tendas viguesas xa traballan co programa solidario "Unha Bici, un Sorriso"

Ademáis de encargarse das reparacións funcionan como punto de recollida das doazóns

Publicado en Solidaridad

O alcalde vigués visitou este luns o parque central de Lavadores, onde se almacenan as bicicletas doadas pola cidadanía dentro desta iniciativa. Establecementos colaboradores as reparan para logo doalas a familias que o precisen. Cada ano se entregan unhas setenta bicis, segundo revelou Caballero.

28 Dic 2016

campaña de navidad

El Banco de Alimentos recibe más de 10.000 kilos de comida de los colegios

Medio centenar de centros educativos de Vigo participaron en esta iniciativa a favor de la ONG que se viene desarrollando desde hace varios años

Publicado en Solidaridad

La Fundación Provincial Banco de Alimentos de Vigo ha recibido más de 10.000 kilos de comida no perecedera procedente de la campaña de Navidad celebrada durante varias semanas del mes de diciembre en los colegios.

tráfico

incendio

accidente laboral

  • Últimas noticias

  • Más leído