25042018Mié
Última edición: Mar, 24 Abr 2018 9pm

 

Redacción

Redacción

URL del sitio web: http://vigoe.es

La portavoz del Partido Popular de Vigo, Elena Muñoz, ha asegurado este martes que hasta 15 proyectos de humanización de 2017 siguen sin empezarse, situación que ha atribuido a la “ineficacia probada” del gobierno municipal. La concejala del PP, que ha estado acompañada del concejal Diego Gago, ha hecho estas declaraciones en la Vía Norte, calle que ha puesto como ejemplo de “obra fantasma” que sigue sin hacerse “un año después de cuando prometieron que estaría acabada”.

La bahía de Baiona acogerá, a partir del próximo sábado y durante cuatro días, el Campeonato de España de la clase J80, que el Monte Real Club de Yates organiza este año por delegación de la Federación Española de Vela.

“Ikea va a ir al PTL”

Publicado en Economía
24 Abril 2018

La llegada de Ikea a Vigo se antoja irreversible. Es una cuestión de tiempo. Así lo ha transmitido este martes la delegada del Consorcio de la Zona Franca, Teresa Pedrosa, que ha informado de que la multinacional sueca está decidida a desembarcar en el Parque Tecnológico Logístico (PTL) de Valadares y que por parte del ente estatal y del Concello hay predisposición total.

O grupo municipal da Marea de Vigo advertíu este martes de que en 2013 Abel Caballero propuxo máis de 500 prazas para vehículos en superficie, e moitas delas “reservadas para residentes” en zonas clasificadas no PAU como zonas verdes.

O presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo, anunciou este martes a creación do Campus FP de Vigo, un proxecto pioneiro a escala nacional que pretende actuar como pontes entre o sistema educativo e o sector industrial, para que a mocidade da comarca e do resto de Galicia atopen un posto de traballo no tecido produtivo emprazado na zona.

medio ambiente

gastronomía

literatura

  • Vigo crea o seu propio ‘metro literario’
    Vigo crea o seu propio ‘metro literario’ Un mapa que percorre Vigo polos catro costados para trazar as rutas literarias nos que a cidade olívica foi o escenario elixido polos autores máis recoñecidos. Ese é o punto de partida do proxecto creado pola Biblioteca Pública Municipal Neira…
    Leer más...

sucesos