19112017Dom
Última edición: Dom, 19 Nov 2017 12pm

La Guardia Civil desarticula en Pontevedra un grupo criminal especializado en robos en gasolineras

La operación concluyó con cinco personas detenidas, dos de ellas por receptación

Publicado en Actualidad

La Guardia Civil detuvo a los integrantes de un grupo criminal organizado al que se le atribuye la comisión de al menos nueve robos con fuerza en gasolineras, cometidos durante los últimos meses en distintas localidades de las provincias de Pontevedra y A Coruña.

tráfico de drogas

Desmantelado un grupo organizado que vendía cocaína, metanfetamina y cannabis

Se desarticularon dos puntos de venta y se detuvieron cinco personas en Lalín

Publicado en Actualidad

La Guardia Civil detuvo ayer a cinco personas acusadas de un presunto delito contra la salud pública por dedicarse a la venta de estupefacientes en Lalín.

ataque

O CAAN de Pontevedra acolle aos cans que atacaron a unha muller en Covelo

Carecían da identificación oficial obrigatoria e permanecen en corentena logo de térselle implantado o microchip

Publicado en Actualidad

O Centro de Acollida e Protección de Animais (CAAN), centro dependente da Deputación de Pontevedra, vén de acoller aos cans que protagonizaron o ataque a unha muller no Concello de Covelo esta fin de semana. Unha vez confirmado que se tratará o caso por vía penal, será o xuíz o que decrete o destino dos animais, se ben o máis probable é que o propietario perda os dereitos de propiedade sobre eles como primeira medida.

A Deputación declina comparecer no Parlamento Galego para presentar o seu orzamento

Carmela Silva lembra que, en aras da autonomía local, a Deputación so ten que dar conta e someter os seus orzamentos ao pleno da administración provincial

Publicado en Actualidad

A Deputación de Pontevedra trasladou este martes á Presidencia do Parlamento Galego a decisión do seu goberno de non comparecer o próximo venres, 3 de novembro, na Comisión de Economía da Cámara para a presentación do proxecto dos seus orzamentos.

Detenido por intentar atropellar a su hijastro

Según la versión del denunciante y los testimonios de varios testigos, el padrastro al no conseguir su objetivo dio marcha atrás y volvió a acelerar tratando de embestirlo de nuevo, invadiendo el carril izquierdo de la carretera.

Publicado en Actualidad

Agentes de la Guardia Civil procedieron el pasado fin de semana a la detención de un hombre acusado de intentar atropellar en varias ocasiones con su coche a su hijastro.

Detenidos por el robo de una caja fuerte con 125.000 euros y joyas

Tras reventar la caja, la arrojaron a una laguna formada en una antigua cantera abandonada, denominada “Lagoa das Pedras Miudas”

Publicado en Actualidad

La Guardia Civil detuvo a dos personas e investiga a otras dos como presuntos autores de un robo que se había cometido el pasado mes de marzo en el interior de una vivienda en el municipio de Portas.

  • Un Parque Nacional único no mundo
    Un Parque Nacional único no mundo Falar do Parque Nacional das Illas Atlánticas é falar de natureza en estado puro. A súa riqueza, tanto no que se refire á súa fauna como á súa vexetación, xunto coa espectacularidade da súa paisaxe o converten nunha das xoias…
    Leer más...

incendios forestales

recogida alimentos 2017

visita "real"

sequía: vídeo

  • Así está Eiras
    Un nuevo vídeo tomado el pasado domingo, 12 de noviembre, por Beto García con un dron muestra la preocupante situación en la que se encuentra la presa de Eiras.
    Leer más...
  • Últimas noticias

  • Más leído

Agenda

Sin eventos